• DARMOWA WYSYŁKA OD 150 ZŁ Z KODEM RABATOWYM 'KURIER'

  • Zależy Ci na szybkiej wysyłce? Daj mi znać!

Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Ania Kałkowska
Nyska 54/19
50-506 Wrocław

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Ania Kałkowska
Nyska 54/19
50-506 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl